Juttu ideale prooi voor The Dear Hunters

De Belgische multimerkwinkel Juttu benaderde The Dear Hunters met een taak die men bij het bureau graag zag komen: het vertalen van de merkwaarden, visie en missiestatement naar een uniforme visie. Dit bereikte The Dear Hunters door een stijlgids te maken van de verschillende waarden. Dit merkenboek moet Juttu niet alleen helpen om hun koers te bepalen, maar zal ook werken als een noodoplossing en een tastbare herinnering aan waar ze voor staan.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


