Karen Hellemans komt thuis bij 'haar' magazines

Karen Hellemans zal vanaf 1 juli 2018 bij Roularta het management van de Business Unit Magazines als publisher versterken. Zij zal, samen met het bestaande management, verantwoordelijk zijn voor de verdere uitbouw van de magazinebrands van Roularta, inclusief de titels van Sanoma (Libelle, Femmes d’Aujourd’hui, Flair, Feeling, Gael,…) zodra de verkoop van die titels definitief afgerond is.
Hellemans heeft Communicatiewetenschappen aan de VUB gestudeerd. Na haar studies ging ze aan de slag bij Sanoma als product manager van onder andere Feeling, Flair en Libelle - Bij Roularta komt ze dus 'haar' titels weer tegen. Ze vervolgde bij Sanoma haar professionele parcours als uitgever en nadien als business director. Na de verkoop van Story en Vitaya aan De Persgroep ging ze daar aan de slag als directeur magazines. Het laatste anderhalf jaar was zij actief bij JBC als chief marketing officer.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]