KBC stapt in Trooper

KBC investeert 1 miljoen euro in een participatie van 25% in Trooper. KBC onderstreept hiermee haar geloof in deze beloftevolle start-up en haar engagement in het lokale verenigingsleven. Trooper en KBC streven daarenboven ook dezelfde filosofie na: dromen helpen realiseren en beschermen. Eerder nam ook Studio 100 een participatie in Trooper. Het platform telt nu twee sterke en solide partners en kan meer dan ooit inzetten op verdere groei. De voorbije twee jaar ging er via Trooper al meer dan 1 miljoen euro naar zo’n 5.000 aangesloten verenigingen en goede doelen. Elisabet Lamote, CEO van Trooper: “Toen we met Trooper zijn gestart, hadden we nooit durven denken dat we op dit ogenblik al meer dan 1 miljoen euro zouden ingezameld hebben voor de aangesloten goede doelen en verenigingen. Het is een ongelooflijk gevoel dat wij mee kunnen bouwen aan de dromen van zoveel verenigingen en goede doelen, want dat is uiteindelijk onze drijfveer. En dat we die dromen van alle Troopers nu ook met een tweede solide partner als KBC kunnen gaan realiseren, dat kunnen we alleen maar toejuichen. We zijn dan ook heel trots dat we vandaag ook al meteen een eerste project kunnen aftrappen, samen met onze gloednieuwe partner: De Tofste Trooperdroom. Een ideale manier om naast het dagelijkse werven van centen voor onze Trooperverenigingen, nu ook echt heel concreet een grote droom van een vereniging of goed doel al meteen te kunnen waarmaken!”
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]