Keith Weed van Unilever is door de World Federation of Advertisers (WFA) uitgeroepen tot Global Marketer of the Year. WFA introduceerde deze awards om de rol te vieren die wereldwijde en regionale marketeers kunnen spelen bij het stimuleren van meer effectieve en duurzame marketing.
« Het is een eer om als eerste WFA Global Marketer of the Year genoemd te worden. Dit is een heerlijke tijd om in de marketing te zitten, en deze prijs weerspiegelt het harde werk en de toewijding van het hele team van Unilever. We hebben een duidelijk doel; om duurzaam leven gemeengoed te maken, en het zijn onze getalenteerde marketeers die van cruciaal belang zijn om die boodschap levendig te maken voor onze consumenten, » aldus Keith Weed.
De World Federation of Advertisers (WFA) is wereldwijd de stem van marketeers en vertegenwoordigt 90% van de wereldwijde uitgaven aan marketingcommunicatie, ongeveer 900 miljard dollar per jaar, via een uniek wereldwijd netwerk van 's werelds grootste markten en grootste marketeers. WFA ondersteunt wereldwijd verantwoordelijke en effectieve marketingcommunicatie.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]