Keith Weed van Unilever is door de World Federation of Advertisers (WFA) uitgeroepen tot Global Marketer of the Year. WFA introduceerde deze awards om de rol te vieren die wereldwijde en regionale marketeers kunnen spelen bij het stimuleren van meer effectieve en duurzame marketing.
« Het is een eer om als eerste WFA Global Marketer of the Year genoemd te worden. Dit is een heerlijke tijd om in de marketing te zitten, en deze prijs weerspiegelt het harde werk en de toewijding van het hele team van Unilever. We hebben een duidelijk doel; om duurzaam leven gemeengoed te maken, en het zijn onze getalenteerde marketeers die van cruciaal belang zijn om die boodschap levendig te maken voor onze consumenten, » aldus Keith Weed.
De World Federation of Advertisers (WFA) is wereldwijd de stem van marketeers en vertegenwoordigt 90% van de wereldwijde uitgaven aan marketingcommunicatie, ongeveer 900 miljard dollar per jaar, via een uniek wereldwijd netwerk van 's werelds grootste markten en grootste marketeers. WFA ondersteunt wereldwijd verantwoordelijke en effectieve marketingcommunicatie.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]