Nintendo en Kellogg’s brengen in de Verenigde Staten Super Mario cornflakes op de markt. Fans vinden in de doos cornflakes in de vorm van een ster, “Power Up” paddestoelen of gele bakstenen, en die verwijzen natuurlijk allemaal naar de terugkerende elementen van 's werelds meest beroemde loodgieter. En er is meer: elke doos fungeert als een amiibo (interactieve figuurtjes en kaarten die je in games kunt gebruiken) voor de Nintendo Switch. Fans kunnen via de dozen dus exclusieve content vrijspelen voor het spel Super Mario Odyssey. Binnenkort ook in Europa?

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




