
Bultinck beschikt over meer dan tien jaar ervaring als key accountmanager in de media. Na twee jaar te hebben gewerkt bij Trustmedia bouwde hij een carrière van acht jaar uit bij Mediahuis. Bij Mediahuis werkte hij voor een aantal uiteenlopende klanten, zoals Lidl, Bol.com, Media Markt, Eneco, Engie Electrabel en Unibet. Begin 2018 besloot hij aan een nieuw avontuur te beginnen en maakte hij de overstap naar KBC. Daar was hij ongeveer een jaar aan de slag als digital campaign manager.
Vandaag gooit hij het roer om en kiest hij voor iValue. “Na heel wat boeiende en leuke jaren bij Mediahuis en een leerrijke ervaring bij KBC, voelt iValue als thuiskomen,” zo vertelt hij. “Het groeiverhaal van iValue en de sterke customer focus die er leeft spraken me ontzettend aan. Als account director denk ik graag strategisch mee met onze klanten. Optreden als hun digitale sparringpartner beschouw ik als mijn key focus.”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]