Voor het nieuwe seizoen van De Mol, dat zich afspeelt in Sicilië, ging Keytrade Bank een stap verder dan de traditionele 7 seconden billboards. Samen met Mutant regisseerden ze een mini maffiaserie waarin ook een mol te bespeuren valt. Eén van de bendeleden verdient 5 cent per verrichting, an offer you can’t refuse.
In de vierde aflevering zien we de smeekbede van de mol. Maar Il Capo toont geen genade. Will he sleep with the fishes? Ontdek het allemaal tijdens de pauze van De Mol op Play 4 en op keytradebank.be.


Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]








