Voor het nieuwe seizoen van De Mol, dat zich afspeelt in Sicilië, ging Keytrade Bank een stap verder dan de traditionele 7 seconden billboards. Samen met Mutant regisseerden ze een mini maffiaserie waarin ook een mol te bespeuren valt. Eén van de bendeleden verdient 5 cent per verrichting, an offer you can’t refuse.
In de vierde aflevering zien we de smeekbede van de mol. Maar Il Capo toont geen genade. Will he sleep with the fishes? Ontdek het allemaal tijdens de pauze van De Mol op Play 4 en op keytradebank.be.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]