Op 28 februari werd het startschot gegeven voor de promotiecampagne van de Eneco Clean Beach Cup die plaatsvindt op 24 maart 2019. Op de eerste zondag van de lente vragen 17 surfclubs over de volledige Belgische kustlijn om mee het strand te komen opruimen, om zo mee het plastic probleem onder de aandacht te brengen. Voor de lancering werd aan de pers gevraagd om op de promotietram, richting persconferentie, te stappen. Deze kusttram bekleed in met het Window seaside 2m²-formaat van Lijncom en zal de komende maand promotie maken voor de Eneco Clean Beach Cup.
Door een combinatie van zes kleurrijke campagne-visuals valt de tram op en krijgt de strandschoonmaak de nodige aandacht aan de kust.
Onderweg werden hapjes van de North Sea Chefs aangeboden. Door de presentatie werd de plastic problematiek duidelijk in beeld gebracht. Met de Eneco Clean Beach Cup neemt ons land voor de tiende keer deel aan de opruimactie die Surfrider Foundation Europe voor de 25ste keer wereldwijd op meer dan duizend stranden organiseert.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





