King of Hearts brengt een ode aan Pauwels Sauzen 

Crea / News

Pauwels Sauzen, met hoofdkantoor in het Antwerpse Oelegem, maakt al meer dan een eeuw sauzen voor professionele klanten. Onder hen enkele bekende A-merken uit de supermarkten en grote spelers uit de voedingsindustrie in binnen-en buitenland. Onder het eigen merk is Pauwels Sauzen vooral de afgelopen tien jaar aan een steile opmars bezig in de Belgische en Noord-Franse foodservice (frituren, broodjeszaken, snackbars…).
Dat mooie verhaal krijgt nu een nieuw en spannend hoofdstuk. Op 1 juni 2021 reikt Pauwels Sauzen namelijk de hand naar de consument in de Belgische supermarkt en dat met een uniek assortiment sauzen onder de eigen merknaam. De afgelopen weken stapten al zo’n 150 supermarkten in België mee in dat verhaal. Allen zijn ze overtuigd van de kwaliteit én de toegevoegde waarde die Pauwels sauzen kan bieden aan de sauzencategorie in hun supermarkt. In die deelnemende supermarkten kan men vanaf 1/6 terecht voor 9 unieke sauzen.  Om die introductie in de supermarkten te ondersteunen, ontwikkelde King of Hearts de campagne 'Ode aan de sauzen', die op radio te horen zal zijn en op verschillende digitale platformen te zien zal zijn. Jaja, 'Zot Polleke' alias Paul van Ostaijen is niet ver weg!
Credits
Client: Pauwels sauzen
Contact: Mark Cardon, Jilze Gerritsen
Agency: King of Hearts
Account team: Maarten Fuchs, Jill De Langh, Matthieu De Winter
Creative Director: Sacha Krinstinsky
Creative team: Alec D’Hondt, Jamie Apers, Sofie Luyckx, Laurent D’Hondt
Video production: Alec D’Hondt 
Music production: Alec D’Hondt
VO actor: Mathieu Engels
Sound studio: Nice recordings
Sound engineer: Jussi De Nijs