Winkelende klanten worden al ettelijke jaren extra in de watten gelegd door de lokale middenstand, tijdens de Dag van de Klant, een organisatie van zelfstandigenorganisatie UNIZO. Dit jaar bundelde UNIZO de krachten met Comeos (vertegenwoordigt de Belgische handel en diensten) en UCM (de Franstalige tegenhanger van UNIZO) en lanceerden ze samen het Weekend van de Klant: naast je bakker en slager doen nu ook de grote(re) winkelketens mee.
Na een pitch, kozen UNIZO, UCM en Comeos RCA voor de gehele uitwerking van de campagne. RCA creëerde een uiterst feestelijke campagne: een haast ambachtelijke tv-spot (volledig in stop-motion en papier, van de hand van Tom Joye), radiospots, affiches, advertenties en bannering blinken uit in een warm en kleurrijk feestgevoel.
https://vimeo.com/236388333
Credits
Klant: UNIZO / Comeos / UCM
Contact: Ellen Verhavert / Ann Ieven / Carol Dannevoye
Agency: RCA
Account team: Leen Fourrier, Laurien Celis
Strategic director: Tom Van den Bergh
Creative director: Bart Klerckx
Creative team: Karolien Schroeyen, Jurgen Verbiest
Design: Karolien Schroeyen, Natalie Vanheers
Copy: Christel Vaes
Studio: Inne Quetin, Kris Piccard, Claudia Poorters, Leen Penxten
Tv-production & photography: Tom Joye
Radio: Soundwizard
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]