Klavertje vier voor Rossel Advertising

News

Charlotte Grell

Charlotte Grell

Om zijn ontwikkeling te ondersteunen trekt Rossel Advertising vier nieuwe talenten aan. Charlotte Grell (crossmedia marketing junior) is 25 jaar en studeerde af aan de EPHEC. Na een eerste werkervaring bij Pharmasimple (onlineapotheek) komt ze nu het marketingteam van Jérôme Geneste versterken om de commerciële teams te ondersteunen in hun pre- en post-salesinitiatieven en verkoopgesprekken.

Thomas Hardy

Thomas Hardy

Thomas Hardy (crossmedia manager) is 28 jaar. Hij komt terecht in het team van Alexandra Degrez: “Mijn taak zal erin bestaan de belangen van de Groep Rossel te verdedigen ten aanzien van de adverteerders en reclamebureaus in de toeristische, transport- en multimediasector. Het komt er dus op aan onze bestaande klanten te binden en onze relaties te versterken, en nieuwe klanten aan te trekken.”

Kimberley Albert

Kimberley Albert

Kimberley Albert (digital account manager) is 26, studeerde aan het IHECS en heeft anderhalf jaar beroepservaring bij Mediaplanet. Sinds enkele weken is ze aan de slag bij het digitale team van Tom Vandevenne, waar ze zal instaan voor de verkoop van reclameruimte op de websites van de Groep Rossel. 

Arnaud Devisscher

Arnaud Devisscher

Arnaud Devisscher (digital marketing executive junior) tot slot is 25 en studeerde in 2015 af als handelsingenieur aan de UCL. Hij werkte eerder als community manager bij het bedrijf Alterface. Vandaag maakt hij deel uit van het marketing & business development team van Céline Branders.