Kleine aanpassingen, grote effecten

Er bestaat geen planeet B waar we naar kunnen verhuizen na het uitputten van onze aarde. Daarom is het hoog tijd om nu de groene kant op te gaan… Ook ‘groene’ communicatie is trendy. Hoewel de intentie hiervan positief is en de acties vaak spectaculaire resultaten hebben, spreken milieudeskundigen toch eerder van een marketingeffect dan een diepe, ecologische betrokkenheid. Lees meer op de website Openspace van Edenred.
Sponsored by Edenred

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


