Klik en win een verblijf in Brussel

visit.brussels en Sprout to be Brussels organiseren in samenwerking met de Brussels Hotels Association en Brussels Airlines een groots opgezette actie op sociale media waarbij 21 verblijven voor twee personen in Brussel te winnen vallen. Doel van het spel? Een foto van jezelf met een Brusselse touch nemen tijdens het liften naar de Europese hoofdstad. De actie loopt nog tot 31 januari 2017 loopt.
“Sprout to be Brussels”, een woordspeling gebaseerd op het woord “proud” (trots in het Engels) en de “sprout”, de beroemde Brusselse spruitjes, is een grootschalige burgerbeweging die kort voor de zomer van 2016 in het leven werd geroepen. Onder deze slogan, een knipoog naar de lichtzinnigheid en het surrealisme à la belge, werden een aantal acties op touw gezet door de Brusselse bevolking, handelaars, ondernemers en andere spelers om hun trots tegenover hun stad te bevestigen en het culturele aanbod en de bruisende evenementen die er worden ingericht onder de aandacht te brengen. Her en der zagen we in het straatbeeld van de hoofdstad al snel de kleine groene kool opduiken.
Om de Sprout to be Brussels beweging extra te ondersteunen en als voorbode van de internationale promotiecampagne van Brussel bundelen visit.brussels, de Brussels Hotels Association en Brussels Airlines de krachten en bieden ze 21 winnaars afkomstig uit 21 doellanden een reis aan. Een jury zal de origineelste foto’s bekronen die op de website en sociale media werden gepost. Naast een heen- en terugvlucht naar Brussels Airport, vanwaaruit je hartje Brussel al na enkele minuten sporen bereikt, zullen de gelukkige winnaars twee nachten in een 3,4 of 5-sterrenhotel worden aangeboden, alsook elk een Brussels Card 72 zodat zij het uitgebreide culturele aanbod van de stad kunnen ontdekken. Of je nu van stripverhalen, art nouveau en art deco, hedendaagse kunst, gastronomie, surrealisme, geschiedenis of gewoon van city trips houdt, in Brussel vind je ongetwijfeld iets naar je gading.
De actie loopt in Duitsland, Oostenrijk, Canada, Kroatië, Denemarken, Spanje, de Verenigde Staten, Frankrijk, Griekenland, Israël, Italië, Litouwen, Noorwegen, Polen, Portugal, Rusland, het Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland en de Tsjechische Republiek. De winnaars zullen hun reis kunnen plannen tussen 15 februari en 30 juni 2017.
De winnaars zullen verblijven in een van de volgende hotels: Thon Hotels, Steigenberger Wiltcher’s, Silken Berlaymont Hotel, Radisson Hotels, NH Hotels, Martin's Brussels EU, Marivaux Hotel, JAM Hotel, Aloft Brussels Schuman, Accor Hotels.
Meer informatie vindt u op www.liftto.brussels. De website en het reglement zijn beschikbaar in vijf talen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]