Voortaan zitten Knack Weekend-edities, en dus ook de Weekend Blacks, in een nieuw jasje. Vanaf morgen krijgen de magazines een strakkere en meer dynamische look die de inhoud sterker moet doen uitkomen en het leesgemak moet bevorderen. De interviews, het lifestyle nieuws en de reportages zullen op een persoonlijkere manier worden voorgesteld.
Met deze verandering wil Roularta Media Group naar eigen zeggen inspelen op de tijdsgeest, de lezers verbazen en mee evolueren met de markt, zodat de Knack Weekend-edities de meest invloedrijke lifestyle-magazines blijven. Weekend Black Mode is vanaf 26 augustus beschikbaar in de winkel, met een nationale oplage van 183.000 exemplaren.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]