Voortaan zitten Knack Weekend-edities, en dus ook de Weekend Blacks, in een nieuw jasje. Vanaf morgen krijgen de magazines een strakkere en meer dynamische look die de inhoud sterker moet doen uitkomen en het leesgemak moet bevorderen. De interviews, het lifestyle nieuws en de reportages zullen op een persoonlijkere manier worden voorgesteld.
Met deze verandering wil Roularta Media Group naar eigen zeggen inspelen op de tijdsgeest, de lezers verbazen en mee evolueren met de markt, zodat de Knack Weekend-edities de meest invloedrijke lifestyle-magazines blijven. Weekend Black Mode is vanaf 26 augustus beschikbaar in de winkel, met een nationale oplage van 183.000 exemplaren.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]