Knack Weekend krijgt opgefriste look


Voortaan zitten Knack Weekend-edities, en dus ook de Weekend Blacks, in een nieuw jasje. Vanaf morgen krijgen de magazines een strakkere en meer dynamische look die de inhoud sterker moet doen uitkomen en het leesgemak moet bevorderen. De interviews, het lifestyle nieuws en de reportages zullen op een persoonlijkere manier worden voorgesteld.
Met deze verandering wil Roularta Media Group naar eigen zeggen inspelen op de tijdsgeest, de lezers verbazen en mee evolueren met de markt, zodat de Knack Weekend-edities de meest invloedrijke lifestyle-magazines blijven. Weekend Black Mode is vanaf 26 augustus beschikbaar in de winkel, met een nationale oplage van 183.000 exemplaren.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


