The cube heeft de ‘Break Dengue Award for creative prediction models’ in de wacht gesleept voor een studie over virussen. Het bureau won meer bepaald de prijs met een studie over knokkelkoorts die werd gepresenteerd tijdens de Hackathon in november 2016, een organisatie van diHub. Het doel van deze hackathon was om mogelijke predictive models te ontwikkelen met betrekking tot epidemieën van knokkelkoorts in de hele wereld, op basis van honderdduizenden gegevens afkomstig van socio-demografische en gezondheidsstatistieken en van digitale media.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]