Koen De Zutter wordt marketing en communicatie manager Lijncom

News / People

Lijncom stelt Koen De Zutter aan als nieuwe marketing en communicatie manager. De Zutter volgt hiermee Tom Lietaert op, die zich zal toeleggen op de business development activiteiten van de regie. Hij brengt een rijke achtergrond in marketing en communicatie mee, met ervaringen die variëren van het leiden van communicatie voor grote sportevenementen bij de GymnastiekFederatie tot het meewerken aan online strategieën voor klanten van The Reference.

Voordat hij zich bij Lijncom voegde, was De Zutter actief als marketing manager België bij Fairs Consult, waar hij onder andere instond voor de bezoekerswerving van de Second Home beurzen en het opzetten van strategische partnerships.

Christine Van den Berghe, CEO van Lijncom, vertelt: “Met Koen halen we een professional in marketing en communicatie in huis die de verdere groei van Lijncom zal mogelijk maken. We hebben de afgelopen jaren geïnvesteerd in onze positionering en willen in de toekomst nog straffer “opmerkelijk onderweg” blijven. We zetten volop in op de uitrol van ons DOOH netwerk en daarom zijn we het team verder aan het uitbreiden. Koen past qua skills maar vooral ook qua attitude perfect bij ons. Een goeie sfeer, high performance, creativiteit en fun staan centraal en zorgen voor de goeie vibes en bijhorende mooie resultaten van onze regie. We heten Koen dan ook hartelijk welkom.”