Koninklijke Delacre Belgischer dan ooit

Delacre, gebreveteerd hofleverancier sinds 1879, lanceert ook dit jaar een nieuwe 'Koninklijke' doos. Deze koekjesdoos is bestemd voor alle fijnproevers, verzamelaars en onvoorwaardelijke fans – niet alleen van het Belgische koningshuis – maar ook van het merk. Dit mooie verzamelitem bevat niet alleen het portret van de Belgische koninklijke familie, maar wordt ook geïllustreerd met de Belgische driekleur - jaja, het WK voetbal is op komst...
"Met deze nieuwe Koninklijke doos zetten we een jarenlange traditie verder. Het familieportret dat we ontvangen hebben van het Koninklijk Paleis is zowel eenvoudig als ontroerend. Voor onze klanten is het een manier om deel uit te maken van deze familie en velen kijken elk jaar uit naar de lancering," zegt Benoit Cardinael, marketing director bij Delacre. "Voor deze editie kozen we voor een sober en strak design, versierd met gouden details en natuurlijk de Belgische driekleur in ruitjesmotief. Op die manier hebben we getracht om er een 100% Belgische doos van te maken… met een knipoog naar het WK voetbal van dit jaar."
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]