Dankzij het partnerschap tussen PUB, Nielsen en The Cube, beschikken de abonnees van PUB voortaan over gratis en onbeperkte toegang tot de PUB Insights-tool. Insights is een unieke visualiseringstool in België. Deze vergelijkt uw media-aandacht in de geschreven pers, op radio of televisie en op de informatiewebsites met uw publicitaire investeringen. Het visualiseren en vergelijken van media-aandacht met uw publicitaire investeringen wordt dus heel eenvoudig met PUBInsights.
Wat kunt u verwachten? Uw earned en paid media worden verzameld in één dashboard. De gegevens van meer dan 5.000 merken kunnen bovendien worden geconsulteerd op een timeline die u de mogelijkheid geeft verschillende media of uw merk met drie concurrenten naar keuze te vergelijken.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]