Krijgt u voldoende media-aandacht?

Dankzij het partnerschap tussen PUB, Nielsen en The Cube, beschikken de abonnees van PUB voortaan over gratis en onbeperkte toegang tot de PUB Insights-tool. Insights is een unieke visualiseringstool in België. Deze vergelijkt uw media-aandacht in de geschreven pers, op radio of televisie en op de informatiewebsites met uw publicitaire investeringen. Het visualiseren en vergelijken van media-aandacht met uw publicitaire investeringen wordt dus heel eenvoudig met PUBInsights.
Wat kunt u verwachten? Uw earned en paid media worden verzameld in één dashboard. De gegevens van meer dan 5.000 merken kunnen bovendien worden geconsulteerd op een timeline die u de mogelijkheid geeft verschillende media of uw merk met drie concurrenten naar keuze te vergelijken.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]