Dankzij het partnerschap tussen PUB, Nielsen en The Cube, beschikken de abonnees van PUB voortaan over gratis en onbeperkte toegang tot de PUB Insights-tool. Insights is een unieke visualiseringstool in België. Deze vergelijkt uw media-aandacht in de geschreven pers, op radio of televisie en op de informatiewebsites met uw publicitaire investeringen. Het visualiseren en vergelijken van media-aandacht met uw publicitaire investeringen wordt dus heel eenvoudig met PUBInsights.
Wat kunt u verwachten? Uw earned en paid media worden verzameld in één dashboard. De gegevens van meer dan 5.000 merken kunnen bovendien worden geconsulteerd op een timeline die u de mogelijkheid geeft verschillende media of uw merk met drie concurrenten naar keuze te vergelijken.


Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





