Kris Kemland naar digital agency icapps

News / People

Het digital agency icapps heeft Kris Kemland aangetrokken om de verkoop- en marketingactiviteiten aan te sturen. Kemland zal zijn ervaring aanwenden om de groei van icapps nog te versnellen. Het agency groeit jaarlijks met dubbele procentcijfers. Kris Kemland rapporteert aan CEO Niels Leunen.

De voorbije jaren hebben bedrijven verkoop en marketing vaak uit elkaar getrokken, maar dat kan volgens Kris Kemland best anders: “Marketing ondersteunt verkoop maar ook andersom. Als verkoop niet goed samenwerkt met de marketingafdeling verliest die een deel van haar efficiëntie. Dat komt de verkoop zelf niet ten goede. Ik wil dus ook bij icapps beide integreren en een methodologie opzetten om slimmer te commercialiseren. Icapps is jarenlang gegroeid dankzij word-of-mouth. Nu gaan we onze sterke expertise nog beter profileren in deze markt met veel concurrentie.” Kris Kemland stuurde de voorbije negen jaar de verkoop en marketing aan voor softwarebedrijf TOPdesk. Ook ervoor bouwde hij een jarenlange ervaring op in verschillende verkoop- en managementrollen. Kemland studeerde marketing  aan de Karel de Grote-hogeschool in Antwerpen.