Het digital agency icapps heeft Kris Kemland aangetrokken om de verkoop- en marketingactiviteiten aan te sturen. Kemland zal zijn ervaring aanwenden om de groei van icapps nog te versnellen. Het agency groeit jaarlijks met dubbele procentcijfers. Kris Kemland rapporteert aan CEO Niels Leunen.
De voorbije jaren hebben bedrijven verkoop en marketing vaak uit elkaar getrokken, maar dat kan volgens Kris Kemland best anders: “Marketing ondersteunt verkoop maar ook andersom. Als verkoop niet goed samenwerkt met de marketingafdeling verliest die een deel van haar efficiëntie. Dat komt de verkoop zelf niet ten goede. Ik wil dus ook bij icapps beide integreren en een methodologie opzetten om slimmer te commercialiseren. Icapps is jarenlang gegroeid dankzij word-of-mouth. Nu gaan we onze sterke expertise nog beter profileren in deze markt met veel concurrentie.” Kris Kemland stuurde de voorbije negen jaar de verkoop en marketing aan voor softwarebedrijf TOPdesk. Ook ervoor bouwde hij een jarenlange ervaring op in verschillende verkoop- en managementrollen. Kemland studeerde marketing aan de Karel de Grote-hogeschool in Antwerpen.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]