Kris Vervaet gaat vanaf begin september 2018 aan de slag als Directeur Publishing en Digitale Business Ontwikkeling in het nieuwe mediabedrijf dat ontstaat door de samensmelting van de Persgroep Publishing en Medialaan. Hij wordt verantwoordelijk voor de business unit Publishing (Het Laatste Nieuws, HLN.be, Dag Allemaal, Humo, De Morgen, Story, …) en komt ook aan het hoofd te staan van de nieuwe digitale business divisie binnen het ééngemaakte bedrijf. Hij zal ook deel uitmaken van het executive team van dit nieuwe mediabedrijf.
Kris Vervaet is burgerlijk ingenieur van opleiding en werkt sinds 3,5 jaar als Senior Vice President Business Customer Division bij EDF in Frankrijk. Ervoor werkte hij drie jaar bij EDF Luminus als Chief Commercial Officer. Voor EDF werkte hij 18 jaar bij Proximus, in zijn laatste functie als Vice President Marketing & Sales Channels.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]