De Lokale Politie van Antwerpen vernieuwde in juni 2016 zijn digitaal platform waarop mensen terecht kunnen voor alle niet-dringende politiehulp. Aangiftes, meldingen en aanvragen kunnen vanaf nu nog gemakkelijker en sneller gedaan worden via het e-loket. Kunstmaan werd ingeschakeld om alle Antwerpenaren te informeren over deze verbeterde dienstverlening. Geen onnodige verplaatsingen of lange wachtrijen, vanaf nu is de Lokale Politie Antwerpen ook online goed bereikbaar!
‘Het e-loket’ werd omgedoopt tot ‘het Blauwe Loket’, een naam die in lijn ligt met ‘de Blauwe Lijn’, een sterk ingeburgerd begrip bij alle Antwerpenaren. Vanuit deze naam en met de achterliggende boodschap ‘Ik wend mij tot het e-loket als ik niet-dringende politiehulp nodig heb’, ging Kunstmaan aan de slag. Drie specifieke aangiftes worden tijdens de campagne op een heel eenvoudige manier in de kijker gezet: fietsdiefstal, diefstal uit voertuigen en beschadiging aan (on)roerend goed. In de campagnebeelden wordt telkens de link gemaakt met de plaats delict en het device waarmee slachtoffers het delict kunnen aangeven. Door deze digitale evolutie kan de politie in Antwerpen efficiënter te werk gaan en meer fysiek aanwezig zijn in de stad.
De campagnebeelden zijn te zien op affiches in de stad, op displays in parkings en op bussen. Online is het filmpje ook verder uitgerold.
https://www.youtube.com/watch?v=Iz-cVxt2TxM&feature=youtu.be
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]