KW is altijd trots op West-Vlaanderen

'Altijd trots op West-Vlaanderen' is de rode draad doorheen het fonkelnieuw magazine dat vanaf 3 maart elke vrijdag bij KW (Krant van West-Vlaanderen) zit. De naam? KW Weekend. Het magazine biedt lezers 64 pagina's boordevol praktische rubrieken, leuke tips, verrassende weetjes, knappe fotografie, intrigerende reportages en spraakmakende interviews over het goede West-Vlaamse leven.
Dit nieuwe KW Weekend komt in de plaats van de vroegere provinciale krant, waarvan de beste reportages en interviews nu worden opgenomen in de lokale krant. De missie van KW wordt op die manier nog scherper en duidelijker: wat goed is voor West-Vlaanderen, is goed voor KW.
KW wordt wekelijks door 377.000 lezers gelezen (CIM gecontroleerd) en heeft een oplage van 85.000 exemplaren. Elke stad en streek heeft zijn eigen KW - 11 lokale kranten in totaal - met nu daarbovenop het nieuwe magazine KW Weekend. Al deze West-Vlaamse informatie valt bovendien ook online te consulteren op kw.be, wekelijks goed voor 200.000 unieke bezoekers en 780.000 pageviews.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]