'Altijd trots op West-Vlaanderen' is de rode draad doorheen het fonkelnieuw magazine dat vanaf 3 maart elke vrijdag bij KW (Krant van West-Vlaanderen) zit. De naam? KW Weekend. Het magazine biedt lezers 64 pagina's boordevol praktische rubrieken, leuke tips, verrassende weetjes, knappe fotografie, intrigerende reportages en spraakmakende interviews over het goede West-Vlaamse leven.
Dit nieuwe KW Weekend komt in de plaats van de vroegere provinciale krant, waarvan de beste reportages en interviews nu worden opgenomen in de lokale krant. De missie van KW wordt op die manier nog scherper en duidelijker: wat goed is voor West-Vlaanderen, is goed voor KW.
KW wordt wekelijks door 377.000 lezers gelezen (CIM gecontroleerd) en heeft een oplage van 85.000 exemplaren. Elke stad en streek heeft zijn eigen KW - 11 lokale kranten in totaal - met nu daarbovenop het nieuwe magazine KW Weekend. Al deze West-Vlaamse informatie valt bovendien ook online te consulteren op kw.be, wekelijks goed voor 200.000 unieke bezoekers en 780.000 pageviews.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]