LA Libre en La DH/Les Sports+ schakelen sneller met Google

Wist u dat 40% van de internetgebruikers een website verlaat wanneer het laden van de pagina langer dan drie seconden duurt? En, belangrijker nog, dat ongeveer één op de twee internetgebruikers een laadtijd van twee seconden of minder verwacht?
Om hieraan te voldoen, schakelen La Libre en La DH/Les Sports + (IPM) een versnelling hoger. Dat doen de kranten door hun nieuws voortaan aan te bieden in het AMP-formaat van Google. APM staat voor Accelerated Mobile Page, een nieuwe webstandaard die het laden van mobiele pagina’s versnelt dankzij een lay-out van lichtere artikels, zonder daarbij afbreuk te doen aan de kwaliteit.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





