LA Libre en La DH/Les Sports+ schakelen sneller met Google

Wist u dat 40% van de internetgebruikers een website verlaat wanneer het laden van de pagina langer dan drie seconden duurt? En, belangrijker nog, dat ongeveer één op de twee internetgebruikers een laadtijd van twee seconden of minder verwacht?
Om hieraan te voldoen, schakelen La Libre en La DH/Les Sports + (IPM) een versnelling hoger. Dat doen de kranten door hun nieuws voortaan aan te bieden in het AMP-formaat van Google. APM staat voor Accelerated Mobile Page, een nieuwe webstandaard die het laden van mobiele pagina’s versnelt dankzij een lay-out van lichtere artikels, zonder daarbij afbreuk te doen aan de kwaliteit.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]