Lay's laat het zomeren
Lay’s geeft het startschot voor het zomerseizoen en brengt alweer twee tijdelijke smaken op de markt. Met Lay’s Summer Edition Sweet Reggae Salsa dansen je smaakpapillen op zijn Jamaïcaans en dankzij Lay’s Summer Edition Sizzling Fajita wordt elke aperomoment een Mexicaans festijn. Deze twee tijdelijke smaken zijn tot september verkrijgbaar en zijn verpakt in een bijzonder zomers 'kleedje', waardoor we de zomer alleen al bij het zien van deze nieuwigheden, zo proeven. Voor de looks van deze Summer Editions werd gekozen voor een nieuwe frisse geanimeerde Lay’s stijl die zowel op de verpakking als op en buiten het winkelpunt zal terugkomen. En om dit te vieren wordt zelfs de kusttram van De Lijn verpakt met de nieuwe Lay’s Summer looks. Naast een zomerse outdoorcampagne en tastings op de winkelvloer, krijgen Lay’s-fans dankzij een zomeractie leuke gadgets zoals zonnebrillen en watergeweren.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]