Lucy heeft zopas na een competitie het communicatiebudget voor Lazer Helmets gewonnen. Het Brusselse bureau zal naast het strategische en creatieve luik ook het digitale budget van de motorhelmenproducent voor zijn rekening nemen.
Het Belgische Lazer is als familiebedrijf gestart in 1919 en is het oudste sporthelmenmerk ter wereld. Vandaag is het een globale speler die zich altijd heeft kunnen differentiëren door zijn aandacht voor design en de nieuwste technologische ontwikkelingen. Een bedrijf dat zowel esthetiek als innovatie hoog in het vandaal draagt. Vandaar ook de perfecte match met Lucy. Alexander de Vos van Steenwijk, CEO Lazer: “Wij kozen voor Lucy omdat zij aantoonden onze kernwaarden het best te begrijpen en we zijn ook overtuigd dat zij deze op de meest relevante en creatieve manier kunnen omzetten naar alle publicitaire uitingen.”
De eerste campagnes zullen in België en Frankrijk te zien zijn in de tweede helft van 2017.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]