Valentijn is zo’n dag waarop heel wat jongeren hun lief verrassen met een sext, je weet wel: een berichtje met daarin een sexy foto van jezelf (of bepaalde delen van jezelf). Zoals we allemaal weten zijn daar nogal wat risico’s aan verbonden, want zo’n plaatjes komen maar al te vaak per ongeluk, of bewust, in de verkeerde handen terecht. Daarom lanceerden Charlie en LDV United gisteren The Art of Sexting, een mobiele tool die jongeren wijst op de gevaren van sexting en ben ook een oplossing aanbiedt. Via theartofsexting.com konden jongeren naar hartenlust sexy pics met hun smartphone naar hun lief sturen, zonder dat ze daarvoor hun eigen edele delen hoefden bloot te geven. Want die van naaktmodellen uit de 16de, 17de en 18de eeuw zijn nét zo opwindend.
Credits:
Client : Charlie
Contacts : Jozefien Daelemans
Agency : LDV United
Account Manager : Elise Crispeels
Creative Director : Kristof Snels, Dries De Bruyn, Dennis Vandewalle
Creative : Thomas Thysens
Development : Yawuar Serna Delgado
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]