LDV United en Devos & Lemmens kampen met vlamdrang đŸ”„

Crea / News

Sinds de lockdown delen we met z’n allen een nieuw gevoel: knaldrang. Da’s een onweerstaanbare behoefte om nog eens flink te feesten. Maar daarnaast kampt de Belg ook met een ander soortgelijk gevoel. Een gevoel dat we elk jaar meerdere keren ervaren. Want wij kijken niet enkel uit naar een feestje, maar vooral ook naar het moment om de barbecue nog eens aan te steken. We branden allemaal van verlangen om samen nog eens te genieten van een kipfileke met curry en een satĂ©ke met cocktailsaus. En die onweerstaanbare drang naar een Belbecue noemen we vanaf nu Vlamdrang.

Om dat begrip te installeren deed LDV United naar goede gewoonte een beroep op de gekende stemmen van Devos en Lemmens. Deze zomer op het menu: een reeks verse radiospots waarin ook Devos en Lemmens kampen met Vlamdrang. En daarnaast ook een aantal online video’s die de verschillende symptomen van Vlamdrang belichten.

Heb je na het lezen van dit persbericht plots enorm veel zin in een Belbecue? Da’s Vlamdrang!

Credits

Client: Devos & Lemmens
Contact: Dorien Loridan, Yannick Van Houtte, Mari Goovaerts
Agency: LDV United
Account Team: Julie Oostvogels, Tim Janssens, Charlien De Feyter
Creative Director: Dries De bruyn, Dennis Vandewalle
Creation: Wesley Kuystermans, Yannick Schoch
Strategy: Dimitri Mundorff, Lorien Verachtert
Design: Stijn Voeten
Radio Production Company: Raygun
Film Production Company: Diplomat, Pixmix, De Machine