Sinds de lockdown delen we met zân allen een nieuw gevoel: knaldrang. Daâs een onweerstaanbare behoefte om nog eens flink te feesten. Maar daarnaast kampt de Belg ook met een ander soortgelijk gevoel. Een gevoel dat we elk jaar meerdere keren ervaren. Want wij kijken niet enkel uit naar een feestje, maar vooral ook naar het moment om de barbecue nog eens aan te steken. We branden allemaal van verlangen om samen nog eens te genieten van een kipfileke met curry en een satĂ©ke met cocktailsaus. En die onweerstaanbare drang naar een Belbecue noemen we vanaf nu Vlamdrang.
Om dat begrip te installeren deed LDV United naar goede gewoonte een beroep op de gekende stemmen van Devos en Lemmens. Deze zomer op het menu: een reeks verse radiospots waarin ook Devos en Lemmens kampen met Vlamdrang. En daarnaast ook een aantal online videoâs die de verschillende symptomen van Vlamdrang belichten.
Heb je na het lezen van dit persbericht plots enorm veel zin in een Belbecue? Daâs Vlamdrang!
Credits
Client: Devos & Lemmens
Contact: Dorien Loridan, Yannick Van Houtte, Mari Goovaerts
Agency:Â LDV United
Account Team: Julie Oostvogels, Tim Janssens, Charlien De Feyter
Creative Director:Â Dries De bruyn, Dennis Vandewalle
Creation:Â Wesley Kuystermans, Yannick Schoch
Strategy: Dimitri Mundorff, Lorien Verachtert
Design: Stijn Voeten
Radio Production Company: Raygun
Film Production Company: Diplomat, Pixmix, De Machine
Responsable du deÌveloppement commercial et marketing H/F - RĂ©seau des MĂ©dias de proximitĂ© (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le ReÌseau des MeÌdias de proximiteÌ recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
Weâre looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]