In het dagelijks leven zie je steeds minder en minder moeders borstvoeding geven. Daarom bedachten Kind en Gezin en LDV United “borstfiguranten”: doodgewone figuranten die je tegenkomt in de achtergrond van je favoriete films, series, programma’s of videoclips. Het enige verschil is dat borstfiguranten, terwijl ze figureren, borstvoeding geven.
Met deze campagne willen LDV United en Kind en Gezin borstvoeding terug in de populaire cultuur brengen. Want hoe meer je borstvoeding ziet, hoe minder vragen je je erbij gaat stellen. Hiervoor werd een mini-castingbureau opgericht: borstfiguranten.be. Daar kunnen producers en castingdirectors alle borstfiguranten vinden en kunnen geïnteresseerde moeders zich aanmelden als borstfigurant.
De lancering van de borstfiguranten verliep succesvol. De campagne kwam aan bod in alle Vlaamse media en 290 moeders schreven zich al in als borstfigurant. Grote producties zoals Familie, De Buurtpolitie, Zonen van Van As, de Ideale Wereld en de Nederlandse-Belgische langspeelfilm ‘De Dirigent’ hebben al toegezegd om borstfiguranten te boeken.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]