LDV United en MetaRelax worden lid van Club Blijven Gaan

“Bye stress, hello energy”: met die boodschap trapt LDV United een eerste campagne af voor hun nieuwe klant Metagenics. De campagne focust op het magnesiumsupplement MetaRelax. De insteek van de campagne was om niet het product zelf in de kijker te zetten, maar wel te focussen op wat de doelgroep die men wil aanspreken ermee kan bereiken.
Zo ontstond Club Blijven Gaan, een groep gelijkgestemde zielen die dag in dag uit alles uit het leven willen halen. En dat zonder stress en met véél energie. In een flitsende, dynamische video zien we hoe leden van de club alles geven en letterlijk blijven gaan door middel van 3D gifs. De video is te zien op TV en online, de key visuals zullen ingezet worden voor banners, POS materiaal en de eigen kanalen.
Credits
Client: Metagenics
Contacts: Valerie Silvert en Eline Van Den Eeckhaut
Agency: LDV United
Creative Direction: Dries De bruyn, Stef Selfslagh
Creation: Manon Penné
Creation: Vivienne Mak
Copywriter FR: Yves Donceel
Account team: Tom Thijs, Romy Vierhouten en Yaël De Wit
Strategy: Lorien Verachtert
Design: Stijn Voeten, Sandra Wullfaert, Lotte Neirynck
Production: RED DUST
Producer: Sander Claessens, Wilson Verstreken
Director: Ralf Demesmaeker
Sound agency: Helsinki
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]