LDV United is smaakvol en nooit bitter voor Tripel d’Anvers

"Tripel d’Anvers is een tripel voor levensgenieters. Altijd smaakvol en nooit bitter, net zoals jij." Om dat te vertellen, trakteerden LDV United en Tripel d’Anvers op een nieuwe campagne. Dankzij uitingen in OOH, via social media en op tv, is het nu ‘tripel’ zo hard genieten.
Credits:
Client: Tripel d’Anvers
Contact: Thi Thanh Truc VO, Koen Caubergh, Andy Van Hassel
Agency: LDV United
CD: Wesley Kuystermans, Yannick Schoch
Creation: Steffy Bertels, Lynn Laenen, Wout Geysen, Yves Donceel
Account Team: Yaël De Wit, Romy Vierhouten, Tom Thijs
Strategy: Thomas Eyskens, Lorien Verachtert
Studio: Sandra Wulffaert, Stijn Voeten, Jeff Uten
Film Production Company: De Machine
Director: Sidney Van Wichelen
Photographer: Britt Guns
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]