"Tripel d’Anvers is een tripel voor levensgenieters. Altijd smaakvol en nooit bitter, net zoals jij." Om dat te vertellen, trakteerden LDV United en Tripel d’Anvers op een nieuwe campagne. Dankzij uitingen in OOH, via social media en op tv, is het nu ‘tripel’ zo hard genieten.
Credits:
Client: Tripel d’Anvers
Contact: Thi Thanh Truc VO, Koen Caubergh, Andy Van Hassel
Agency: LDV United
CD: Wesley Kuystermans, Yannick Schoch
Creation: Steffy Bertels, Lynn Laenen, Wout Geysen, Yves Donceel
Account Team: Yaël De Wit, Romy Vierhouten, Tom Thijs
Strategy: Thomas Eyskens, Lorien Verachtert
Studio: Sandra Wulffaert, Stijn Voeten, Jeff Uten
Film Production Company: De Machine
Director: Sidney Van Wichelen
Photographer: Britt Guns

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]







