LDV UNITED MAAKT BROKKEN VOOR OPEL

Opel pakt dit jaar uit met zijn X-range op het Autosalon. Stuk voor stuk wagens met een avontuurlijk karakter. Hét vlaggenschip is de gloednieuwe Grandland X. Een stevige SUV met een gespierd design die je hart meteen sneller doet slaan, zo zien kenners. Want velen ambiëren dan wel een avontuurlijke levensstijl, de realiteit is vaak anders. Je denkt dat je dit weekend gaat downhill mountainbiken, maar de realiteit is dat je gaat knooppuntfietsen met je gezin. En dan ben je maar wat blij dat je de fietsen kan inladen in je stoere Grandland X.
Vanuit die strategie creëerde LDV United de saloncampagne: “Welcome back”, met als speerpunt een online film waarin Opel-klanten te zien zijn die bij het afhalen van hun Grandland X de keuze krijgen: “vertrekken door de poort, of door het raam”. Welcome back hartslag.
CREDITS
CLIENT : Opel Belgium
AGENCY : LDV United
Contact client : Annick Geerts, Bert Vangramberen, Els Weyenberg
Account TEAM : Tim Janssens, Eva De Gendt
Creative Director : Kristof Snels
ASS Creative Director : Dennis Vandewalle
Creation : Dennis Vandewalle, Dries De bruyn
Strategy : Jef Raeman
DIRECTOR : Tom Willems
FILM Production : CAVIAR
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]