LDV United maakt campagne met De Bruyne, Mertens en Zidane. Het gaat uiteraard om Bjorn De Bruyne, Quinten Mertens en Samuel Castagne! Want deze Limburgse voetballers zijn ook wereldspelers, als je het aan Het Belang van Limburg vraagt. Het online platform FC Limburg volgt het voetbal uit de provincie dan ook op de voet. Om deze lokale troef nog meer uit te spelen, lanceert de krant een cinema-, online en social campagne.
Credits
- Client: Het Belang van Limburg
- Client Contact: Soetkin Thoelen, Sigrid Vande Kerkhof
- Agency: LDV United
- Creative Director: Dries De bruyn, Stef Selfslagh
- Creative Team: Thomas Thyssens, Willem De Wachter, Dries De Wilde
- Account Director: Romy Vierhouten
- Account Manager: Florence Vercammen
- Account Executive: Isah Waes, Jordi Van Geert
- Design: Stijn Voeten, Sandra Wulffaert, Tim Kaelen
- Audio Production: Raygun
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]