De leeservaring verbeteren, de beste informatie aanbieden op het beste moment en op de meest geschikte drager. Vanuit die strategie innoveert Le Soir door zijn iOS-app compatibel te maken met Apple Watch. Die Apple Watch kunt u vanaf 19 september kopen in de Apple Store die dan de deuren zou openen aan de Guldenvlieslaan in Brussel.
Het is voor zover bekend de eerste app van een speler binnen de Belgische dagbladpers die deze stap zet. Le Soir biedt voortaan (gratis) zijn iOS- en Android-app aan voor alle dragers. In de praktijk kunnen de gebruikers voortaan via één app terecht voor alle dragers. En het gaat om dezelfde informatie als wat op de site van Le Soir te lezen is. Wie betaalt krijgt exclusieve inhoud te zien (en al wat in de papieren editie wordt opgenomen). De grootste Franstalige krant van ons land wil bovendien de komende maanden zijn webaanbod vernieuwen en de Windows 10-toepassing en zijn archieven verbeteren. Opzoeken in de kranten van de voorbije 30 jaar wordt eenvoudiger.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]