De lezers van Le Soir vragen zich af: "Waarom?" En dat is logisch: De generatie Y (ook wel 'why' genoemd) is nieuwsgierig en vraagt zich voortdurend af 'waarom?', terwijl de missie van Le Soir is om kwaliteitsinformatie te bieden ten
dienste van de burgers, waarmee ze de wereld kunnen ontcijferen. Van 21 tot 26 augustus zullen de abonnees van Le Soir door de redactie worden uitgenodigd om waarom-vragen te spellen. Van 4 tot 9 september beantwoordt de redactie van Le Soir die vragen: elke dag, gedurende 6 dagen, beantwoordt Le Soir vragen van lezers over telkens een ander thema via een artikel, een podcast en een video. En op 26 september nodigt de redactie de abonnees van Le Soir uit voor een speciaal debat.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]