Leen d’Hooghe startte haar carrière twintig jaar geleden als account executive bij Saatchi & Saatchi. Later werkte ze ook als account manager bij BBDO. Al snel ontdekte ze dat haar echte inspiratiebronnen het dagelijks contact met collega’s en de organisatie achter de schermen zijn. Logisch dus dat ze uiteindelijk haar roeping vond als traffic manager bij BBDO, Bananas, FamouysGrey, Air… en sinds 1 maart bij Havas Brussel.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]