De Lego Groep gaat een exclusieve wereldwijde samenwerking aan met Universal Music Group (UMG), 's werelds grootste op muziek gebaseerde amusementsbedrijf, die kinderen over de hele wereld in staat zal stellen hun creativiteit te verkennen door middel van spel, door zich uit te drukken door middel van muziek. Het partnerschap is gebaseerd op de ontwikkeling van een nieuw gamma van Lego-producten die in 2021 op de markt wordt gebracht en die bedoeld is om de volgende generatie muzikanten, creatieven en fans aan te moedigen en te inspireren. Dit positieve en ludieke initiatief heeft als doel de ontwikkeling van kinderen te versterken en de mentale en creatieve voordelen van muziek en Lego-speelgoed te benutten.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]