Leo Burnett laat extra stoelen aanrukken

De laatste aanwinsten op klantenniveau, met name Aquarius en Informazout, en de organische groei op bestaande klanten nopen Leo Burnett tot uitbreiding. Zo startte Meriem Oucharif recent als de nieuwe accountmanager bij Leo Burnett. Ze deed ervoor ervaring op bij Serviceplan en Air. Zij rapporteert aan Hadoum Ghassab, die als nieuwbakken accountdirector aan het hoofd staat van de klantenportfolio Chaudfontaine, Samsung, Aquarius, AB Inbev en P&G. Het is een hartelijke welcome back voor Hadoum Ghassab, die 10 jaar geleden al stage liep bij Leo Burnett.
Joy Pyl komt van 20Something en versterkt het Belfius-team als accountmanager. Célestin Metens en Simon Detournay vormen het zesde team dat onder de vleugels van Niels Schreyers en zijn 2 co-piloten Sophie en Lennert aan de slag zijn. Daarvoor waren zij vier jaar werkzaam bij Secondfloor.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


