
Op 17 april is Levi’s ‘Use your voice’ van start gegaan in Europa. ‘Use your voice’ is het zevende deel van de ‘Live In Levi’s’-campagne, die in samenwerking met reclamebureau FCB is ontwikkeld. Daarmee wil het merk mensen inspireren om hun authentieke stem te vinden en te gebruiken om de wereld op een positieve manier te beïnvloeden.
De campagne benadrukt vier verschillende verhalen die met elkaar verbonden zijn door één thema: je stem gebruiken en opkomen voor waar je in gelooft, wetende dat het geen gemakkelijke keuze is, maar wel de juiste. De campagne wordt geregisseerd door Aoife McArdle, een Ierse filmregisseuse en scenarioschrijfster. In de video is Jordan Mackampa’s gevoelige en inspirerende ‘Battlecry’ te horen. De film eert authentieke, jonge stemmen op een inspirerende manier, ongeacht leeftijd, land van herkomst of politiek. Zo zien we een jonge vrouw die haar speech voorbereidt in het stadhuis en haar moed verzamelt om haar community te inspireren en te betrekken, een vader die zijn dochter aanmoedigt om in zichzelf te geloven een meisje dat pestkoppen op hun daden aanspreekt op school en een activist die demonstreert voor sociale gerechtigheid. De campagne eindigt met de woorden ‘Your voice is the difference’, dat te zien zal zijn op het scherm als call to action.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]