Om op social media de aandacht te trekken naar de nieuwe campagne van Lidl voor ovenheerlijk brood aan de scherpst gesneden prijs, maakte de supermarktketen samen met BBDO een échte Fake Out Of Home.
Je ziet zo’n 200 duiven een Adshel bestormen, waar een grote affiche hangt voor een heerlijk Lidl-brood. Allemaal in scène gezet en zogezegd gefilmd door een toevallige voorbijganger. Verrassend? Niet echt, als je weet dat duiven uiteraard de grootste fans zijn van brood!
Credits:
Client: Lidl
Contacts: Hendrik Van Wilderode, Matthias Kympers, Elke De Vuyst, Julie Longerstay, Naomi
Domen, Gaia-Maria De Badrihayé, Julie Vanderstichele, Sam Borloo, Sylvie T’Jaeckx
Agency: BBDO Belgium
Media agency: iO
Business Director: Ward Braeckevelt
Account team: Axel Braeckevelt, Helena Van Lyl
Confidential - Not for Public Consumption or Distribution
Strategy: Karel Lovenich
Creative Director: Marc Richard Vander Heyden
Creative team: Gregory Verheyleweghen, Gaetan Gomez Garcia
Design: Piet Boeykens
Head of RTV: Patricia Van De Kerckhove
RTV Producer: Eva Segers
Production Company: Vaze, Make
Sound engineer / SFX: Mathieu Schots
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]