Lidl en BBDO gaan voor vers

Lidl gooit steeds nadrukkelijker versheid in de hevige concurrentiestrijd in de detailwereld. BBDO bedacht een campagne die consumenten ervan moet overtuigen dat Lidl de goede keuze is als het gaat om verse producten. Verse producten houden je fit, zijn goed voor geest en lichaam en doen je er beter uitzien. Ze stimuleren zelfs je 'gelukshormonen'! Kortom: het eten van verse producten maakt een betere persoon van jou. Haal het beste in jezelf naar boven, zo luidt dus de boodschap van deze campagne. Te zien op televisie en online (Facebook, Intasgram,...) en te horen op de radio.
Credits
Creative director Sebastien De Valck & Arnaud Pitz
Creative team Michiel Baeten & Frédéric Delouvroy
Account team Isabel Peeters, Michelle Stas, Emilie Kino, Shi Qi Ji
Strategic planner Jan Van Brakel
Content strategist Jonas Helsen
Social production BBDO Productions
Production Patricia Van De Kerckhove
Video Editor Neil Skeet
Design Nadia Tweepenninckx
Final art Petra Saelens & Lieven De Smet
Third parties Sonicville, Hamlet & The Fridge
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]