LIDL en BBDO kunnen het niet luid genoeg herhalen...

Crea / News

Iedereen kent het, de wekelijkse markt op het dorpsplein. Een nostalgische plek waar de lucht gevuld wordt met gezangen van verkopers die met trots hun waren aanprijzen in combinatie met een onweerstaanbare geur van vers geteelde groenten en rijp fruit. Je kan het aanbod dat voor je ligt al proeven met je ogen, een heerlijk gevoel. En dat gevoel brengt Lidl naar je toe in zijn meest verse campagne voor zijn groenten en fruit assortiment, van de hand van BBDO.

Zo zal je in radio, online video’s en tv-spot kennismaken met een Lidl-medewerker die zo fier is op het versassortiment groenten en fruit van Lidl dat hij zijn waren aanprijst als een echte marktkramer. “Stralend vers en voor een prijsje waar iedereen content van wordt!” en da’s niet gelogen, want bij Lidl vind je elke dag vers aan de laagste marktprijs!

Daarnaast wil het zijn klanten meenemen in hun verhaal en hun manier van werken om dit dagelijks waar te maken. Zo krijg je in een transparant content format een verse blik achter de schermen van hoe de versproducten van veld tot winkel gaan. En hoe Lidl, dankzij een nauwe samenwerking met zijn telers, de laagste marktprijs kan aanbieden. 

Verder speelt Lidl de versheid en de daarbij horende laagste marktprijs van hun producten uit in OOH, DOOH, social media, promo radiospots en promo online video’s.  En wie toevallig een bezoekje bracht aan het station Antwerpen-Centraal had het geluk een stukje uit ons versassortiment te proeven aan het enige echte Lidl marktkraam. 

Meer info op www.lidl.be/marktprijs.

Credits:

Client: Lidl

Contact: Mattus Gala, Hendrik Van Wilderode, Elke De Vuyst , Julie Vanderstichele, Sam Borloo, Julie Longerstay, Emmelie Mouton & Joeri Beniest

Agency: BBDO Belgium

Media agency: ZIGT Belgium

Account team: Ward Braeckevelt, Axel Braeckevelt, Emmy Haegeman & Ella Lievens

Strategy: Dirk Peremans

CD: Marc Richard Vander Heyden, Jesse Vanophalvens

Creation: Louise Windels & Sven Pede

FR Copy: Vincent De Roose & François Massinon
NL Copy: Sven Pede & Jill Dockx

Head of RTV: Patricia Van De Kerckhove

RTV Producer: Eva Segers & Marta Michna

Film Production Company: Lovo

Executive Producer: Bert Brulez

Producer: Cho Kuo

Director: Frank Devos

DOP: David Doom

Decor: Camille Marlier

Styling: Inger Pedersen 

Casting: Sien Josephine Casting 
Post-Producer: Eva Segers

Offline editor TVC: Anton Ceuppens

Grading: Joost Van Kerckhove

Online editor/ VFX: Elke D’haese, Anton Ceuppens
Sound Production: BBDO

Sound Engineer: Mathieu Schots

Post Production: BBDO

Editor: Neil Skeet

Head of Design: James Gambrill

Design: Christophe Malotaux & Piet Boeykens

DTP: Tom Nackaerts & Daniela Simons