Iedereen kent het, de wekelijkse markt op het dorpsplein. Een nostalgische plek waar de lucht gevuld wordt met gezangen van verkopers die met trots hun waren aanprijzen in combinatie met een onweerstaanbare geur van vers geteelde groenten en rijp fruit. Je kan het aanbod dat voor je ligt al proeven met je ogen, een heerlijk gevoel. En dat gevoel brengt Lidl naar je toe in zijn meest verse campagne voor zijn groenten en fruit assortiment, van de hand van BBDO.
Zo zal je in radio, online video’s en tv-spot kennismaken met een Lidl-medewerker die zo fier is op het versassortiment groenten en fruit van Lidl dat hij zijn waren aanprijst als een echte marktkramer. “Stralend vers en voor een prijsje waar iedereen content van wordt!” en da’s niet gelogen, want bij Lidl vind je elke dag vers aan de laagste marktprijs!
Daarnaast wil het zijn klanten meenemen in hun verhaal en hun manier van werken om dit dagelijks waar te maken. Zo krijg je in een transparant content format een verse blik achter de schermen van hoe de versproducten van veld tot winkel gaan. En hoe Lidl, dankzij een nauwe samenwerking met zijn telers, de laagste marktprijs kan aanbieden.
Verder speelt Lidl de versheid en de daarbij horende laagste marktprijs van hun producten uit in OOH, DOOH, social media, promo radiospots en promo online video’s. En wie toevallig een bezoekje bracht aan het station Antwerpen-Centraal had het geluk een stukje uit ons versassortiment te proeven aan het enige echte Lidl marktkraam.
Meer info op www.lidl.be/marktprijs.
Credits:
Client: Lidl
Contact: Mattus Gala, Hendrik Van Wilderode, Elke De Vuyst , Julie Vanderstichele, Sam Borloo, Julie Longerstay, Emmelie Mouton & Joeri Beniest
Agency: BBDO Belgium
Media agency: ZIGT Belgium
Account team: Ward Braeckevelt, Axel Braeckevelt, Emmy Haegeman & Ella Lievens
Strategy: Dirk Peremans
CD: Marc Richard Vander Heyden, Jesse Vanophalvens
Creation: Louise Windels & Sven Pede
FR Copy: Vincent De Roose & François Massinon
NL Copy: Sven Pede & Jill Dockx
Head of RTV: Patricia Van De Kerckhove
RTV Producer: Eva Segers & Marta Michna
Film Production Company: Lovo
Executive Producer: Bert Brulez
Producer: Cho Kuo
Director: Frank Devos
DOP: David Doom
Decor: Camille Marlier
Styling: Inger Pedersen
Casting: Sien Josephine Casting
Post-Producer: Eva Segers
Offline editor TVC: Anton Ceuppens
Grading: Joost Van Kerckhove
Online editor/ VFX: Elke D’haese, Anton Ceuppens
Sound Production: BBDO
Sound Engineer: Mathieu Schots
Post Production: BBDO
Editor: Neil Skeet
Head of Design: James Gambrill
Design: Christophe Malotaux & Piet Boeykens
DTP: Tom Nackaerts & Daniela Simons
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]