Lidl en Vice pakken uw ‘dad bod’ aan

Lidl en Vice België lanceren de campagne ‘Dad Bod Diaries’ om alle mannen te steunen die na de zwangerschap van hun partner ook wat kilo’s zijn aangekomen. Lidl wil met deze campagne jonge ouders bereiken en inspireren om lekker en gezond te leven.
Lidl heeft Vice België gevraagd om hun merkimago onder de jonge doelgroep te veranderen en om aan te tonen dat zij veel verse en gezonde producten verkopen. Om dit te realiseren heeft Bice België een mediacampagne gemaakt bestaande uit een vierdelige online serie video’s, aangevuld met artikels.
In de serie ‘Dab Bod Diaries’ wordt een kersverse vader Jonathan gevolgd. Na de geboorte van zijn kind was Jonathan wat kilo’s aangekomen. En daar is hij niet de enige in. Jonathan pakt zijn dad bod goed aan in deze vierdelige serie. Dit door vers en gezond te eten met de hulp van voedingsdeskundige Emilie en onder leiding van sporters ook extra veel te bewegen.
Op de speciaal ingerichte partnerpagina worden de video’s de komende weken ondersteund met artikels met recepten en artikels over diëten. Een deel van de content die Vice en Lidl hebben gemaakt zijn daarnaast ook te zien op de televisiezender van Vice in Vlaanderen en Wallonië.
“Om de doelgroep Jonge Ouders aan te spreken en inspireren, koos Lidl ervoor om te werken met Vice. Jonge ouders zijn onderdeel van het Vice publiek. De storytelling aanpak van Vice – in combinatie met het het grote bereik onder jonge mensen – was de basis voor een mooie, inhoudelijke samenwerking,” klinkt het bij Lidl.
Raphael Dumont, general manager van Vice België zegt over de samenwerking: “We hebben er samen voor gekozen om alle media- en productiemiddelen van Vice België in te zetten. Deze eerste samenwerking met Lidl is een mooie weerspiegeling van de trends op het gebied van voedsel en de 360 graden aanpak van Vice voor haar adverteerders.”
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]