Liebig is een stevige maaltijdsoep, perfect om achter de hand te hebben op een drukke dag. Emergency food, die bovendien nog vol groenten zit. Check en check. Met deze nieuwe insteek maakte LDV United een nieuwe tv-spot die werd onderlijnd met een verse baseline: ‘Volop genieten, zonder moeite’.
De spot toont een reeks uiteenlopende situatie waarin er wordt gezucht, gepuft en geblazen. Wanneer je wekker afgaat. Wanneer je voor een open brug staat. Of gewoon wanneer je als oma 80 kaarsjes op een taart moet doven. Gelukkig heb je aan het einde van de dag altijd nog dat blaasmoment waar je wel naar uitkijkt: het koudblazen van een kommetje Liebig soep, thuis aan tafel. De spot werd gerealiseerd door Guy Goossens en zorgt voor een beetje meer warmte in het reclameblok. Nieuw POS-materiaal doet hetzelfde in de winkel. Zo krijgt een goed gesmaakt Belgisch soepmerk een tweede adem.
Credits
Client: Liebig
Contact: Anneleen Kempeneer, Sophie Dierickx
Agency: LDV United
CD: Dries De bruyn
CD: Dennis Vandewalle
Creation: Julie Vanderbeck, Matthew Lootens
Account team: Katrien Dupon, Pieter Van Schil, Charlotte Pieters
Strategic Director: Jef Raeman
Production: Dedsit
Director: Guy Goossens
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]