Lielens en Herve Société, een beproefd recept

Het radio-avontuur van de Hervekazen gaat verder. Ook dit jaar laten de Hervekazen van zich horen! Om dit pareltje uit het land van Herve extra in de verf te zetten, gaat Lielens door met de saga van de vader, gepassioneerd kenner en liefhebber, die zijn zoon probeert warm te maken voor de Hervekazen.
Dankzij een samenwerking met een aantal influencers blijven ook de lekkerbekken niet op hun honger zitten. Dit jaar slaat Herve de handen in elkaar met vier Belgische foodbloggers (Leslie en cuisine, La cuisine c’est simple, Cook & Roll en Tomate-cerise) om deze kaas de laten (her)ontdekken. Drie van de recepten verschijnen trouwens in de Franse herfsteditie van Elle à Table. Ideaal om ook na het ontbijt van deze heerlijke kaas te genieten…
Volgens de doelstellingen van de klant werd deze campagne enkel in het Frans uitgevoerd.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]