Het radio-avontuur van de Hervekazen gaat verder. Ook dit jaar laten de Hervekazen van zich horen! Om dit pareltje uit het land van Herve extra in de verf te zetten, gaat Lielens door met de saga van de vader, gepassioneerd kenner en liefhebber, die zijn zoon probeert warm te maken voor de Hervekazen.
Dankzij een samenwerking met een aantal influencers blijven ook de lekkerbekken niet op hun honger zitten. Dit jaar slaat Herve de handen in elkaar met vier Belgische foodbloggers (Leslie en cuisine, La cuisine c’est simple, Cook & Roll en Tomate-cerise) om deze kaas de laten (her)ontdekken. Drie van de recepten verschijnen trouwens in de Franse herfsteditie van Elle à Table. Ideaal om ook na het ontbijt van deze heerlijke kaas te genieten…
Volgens de doelstellingen van de klant werd deze campagne enkel in het Frans uitgevoerd.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]