1 op de 5 mensen in ons eigen land stelt basiszorg uit. Een bezoek bij de arts, tandarts, een nieuwe bril: voor veel van ons is het te duur. Toegang tot zorg is echter geen luxe, wel een basisrecht.Samen met 550 vrijwillige (tand)artsen, psychologen en verpleegkundigen in mobiele zorgbussen en zorgcentra in Vlaanderen en de rest van het land wil Lielens dit onrecht aanvechten samen met Dokters van de Wereld en met de steun van Netwerk Tegen Armoede. Lielens ontwikkelde een campagne die de andere Belgen laat voelen wat het is om dagelijks voor een hartverscheurende keuze te staan: de huur betalen of de tandarts, de verwarming of een nieuwe bril,…
De campagne loopt vooral in Vlaanderen, op TV, online en eigen mediakanalen.
Credits
Creatief directeur: Frédéric Pousset
Art director: Ann Van Varenberg
Fotograaf & retouches: Dominique Liebert
Audiovisuele realisaties: Superette
Regisseur: Kristiaan Debusscher
Radiostudio: Sonhouse
Accounts: Caroline Degraef & Sandra Wille
Klant: Emmy Deschuttere, Dorine Naeyaert en Quentin Demeuter
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]