Voor de tiende verjaardag van Eggo ontwikkelde Lielens een nieuwe televisie- en radiocampagne. Doel hiervan is om Eggo te positioneren als partner die de klant helemaal vergezelt, van project tot de levering van de uitgeruste keuken. Studies uitgevoerd door de keukenfabrikant tonen namelijk aan dat één van de grootste belemmeringen voor het bestellen van een nieuwe keuken de angst is om slecht begeleid te worden. Tussen het eerste advies en de uiteindelijke plaatsing van een keuken zitten gemakkelijk acht tot tien weken, genoeg tijd dus voor de klant om zich zorgen te maken over de juiste kleur of het geleverde tijdstip. Daarom hanteert Eggo nu een strategie die de klant volledig centraal stelt. Via een internetportaal vindt elke klant de nodige informatie over zijn project en bestelling, alsook praktische informatie, tips en tricks en seizoensgebonden recepten ter inspiratie.
Crédits
Advertising Agency: Lielens, Brussels, Belgium
Creative Director: Frédéric Pousset
Création: Maxim Deliège / Ann Van Varenberg
Production Company: Ristretto Films
Director: Kris Debusscher
Executive Producer: Lies Bronselaer
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]