lielens wordt opnieuw onafhankelijk en lanceert een frisse ambitie

Communication / News

Na enkele jaren onder de vlag van .becoming te hebben gewerkt slaan Lielens & Partners en Mona Lisa een nieuwe weg in: voortaan bundelen ze hun krachten onder één gezamenlijke naam en identiteit. Dankzij een management buy-out onder leiding van Hugues Moreau, gaan beide bureaus voortaan als één onafhankelijk agentschap verder: lielens.

Terug naar de roots, met nieuwe energie

Opgericht in 1972 en 1997, stonden Lielens & Partners en Mona Lisa altijd synoniem voor creativiteit, wendbaarheid en betrokkenheid. Vandaag versterken ze hun positie als Belgisch bureau rond drie kernexpertises: Branding, Packaging en Campaigning. “Opnieuw lielens worden is voor ons veel meer dan een nieuwe naam. Het is een herbevestiging van onze onafhankelijkheid en van het creatieve vakmanschap dat ons al jaren typeert. Dit nieuwe hoofdstuk, gedragen door een collectieve energie, is goed nieuws voor onze medewerkers, klanten én partners,” zegt Hugues Moreau, managing director van lielens.

Een duidelijke ambitie

Door opnieuw lielens te worden, versterkt het bureau zijn identiteit, verenigt het zijn imago en maakt het zijn communicatie duidelijker, waarmee het zijn positie op de markt bevestigt. Deze vernieuwing stelt lielens in staat zijn missie voort te zetten: merken begeleiden en hun communicatie tot leven brengen. Het bureau helpt merken hun weg te vinden in een wereld die voortdurend verandert. Met een aanpak die zorgt voor impact op korte termijn en merkrelevantie op lange termijn. Persoonlijk contact en een op maat gemaakte aanpak staan centraal voor merkervaringen die écht raken en blijven hangen. Dankzij een strategisch partnerschap met het Franse design bureau Register, vertegenwoordigd door Philippe Derasse, beschikt lielens voortaan over complementaire expertise om nog beter in te spelen op de noden van zijn klanten.

Een sterk managementteam

Om deze nieuwe koers kracht bij te zetten, kan lielens rekenen op een complementair en ervaren directieteam bestaande uit Hugues Moreau, Managing Director, Veerle Castermans, Client Service Director, James Gambrill, Executive Creative Director, Katrien De Vos, Business Development Lead en Cédric Winant, Operations Leader.

Nieuwe website: www.lielens.be