Dat Lien Dons vorige week begonnen is als account executive bij De Vloer zal velen in de sector ontgaan zijn. Dat ze van bij Mundo Digitalis komt en bij haar nieuwe werkgever de digitale kaart zal trekken, weinigen zullen het weten. Het is immers zomer. De mensen zijn op reis of lezen liever artikels over het EK, de Tour of het al dan niet laten doorgaan van Pukkelpop. En dat is ook allemaal oké, want Lien is net op vakantie vertrokken en daardoor is de kans dat zelfs zij haar persbericht zal lezen vrijwel onbestaande.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]