Ligatus, Europees marktleider op het gebied van native en performance adverteren, heeft aangekondigd een transnationaal samenwerkingsverband aan te gaan op het gebied van programmatic native adverteren met Adform, het onafhankelijk full-stack ad-tech platform. Dankzij de samenwerking kunnen klanten van Adform nu native ads opnemen in hun programmatic campagneplanning en hebben ze toegang tot de gehele inventory van Ligatus’ internationale netwerk in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk, België, Nederland, Spanje, Italië en Turkije.
Het netwerk van Ligatus bestaat uit ruim 1.200 premium websites, die zo’n 31 miljard ad-impressies per maand genereren. De zorgvuldig geselecteerde editorial partnersites bieden premium audiences met een hoog conversiepotentieel en maken ze toegankelijk voor programmatic native-campagnes.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]